Divendres, 17 De Agost De 2018

11/06/2018

ÈXIT DE LA PRIMERA EDICIÓ DEL TORNEIG INTERNACIONAL VM DEVELOPS BASKETBALL DE BELLPUIG

El pavelló municipal de Bellpuig Joan Baptista Pifarré, acollia durant els dies 8, 9 i 10 de juny del 2018, el primer Torneig internacional VM DEVELOPS BASKETBALL.

Aquest torneig U16, comptava amb la participació de 8 equips nacionals i internacionals i més de 100 jugadors de la categoria cadet, que competien per guanyar el primer premi VM DEVELOPS BASKETBALL, oferint vida, joc i espectacle, tot fomentant lesport i la convivència.

Els equips que hi participaven eren el Baskonia (Vitòria), el Club Bàsquet Bellpuig, lHelios Suns (Eslovènia), el Club Joventut de Badalona, la Selecció dAndorra, lSkuru Basket (Suècia), el Tecnyconta Zaragoza i el València Basket Club.

La primera jornada del torneig va començar el divendres 8 de juny a la tarda amb 4 partits.

El dissabte dia 9 de juny, a la segona jornada varen celebrar-se 4 partits al matí i 4 a la tarda. També a la tarda va tenir lloc un concurs d'esmaixades i un altre de triples.

Finalment el diumenge 10 de juny, des de 9 del matí i fins passades les dues del migdia, va tenir lloc la tercera jornada i fase final del torneig amb 4 partits classificatoris.

El partit final que van disputar els finalistes, Helios Suns (Eslovènia) i el València Basket Club, va acabar amb el resultat de 82-96, proclamant-se guanyador del torneig el València Basket Club.

En acabar els últims partits va tenir lloc el lliurament de trofeus del torneig, que va comptar amb la presència dels jugadors del Club Joventut Badalona Albert Ventura i Sergi Vidal; dels organitzadors de l'esdeveniment; del vicepresident de la representació territorial de Lleida de la Federació Catalana de Basquetbol, Sr. Javier Calles; del president del Club Basquet Bellpuig, Sr. Ramon Torres; de la regidora d'esports de l'ajuntament de Bellpuig, Sra. Anna Quesada i de l'alcalde de Bellpuig, Sr. Salvador Bonjoch.

El torneig internacional VM DEVELOPS BASKETBALL, lorganitzaven conjuntament lorganitzadora desdeveniments VM Develops Basketball, el Club Bàsquet Bellpuig i lAjuntament de Bellpuig, amb la col·laboració dempreses i institucions.

El Torneig tenia l'objectiu de ser potenciador del joc i lesport entre els més joves i promocionar la pràctica del bàsquet: esport transmissor de valors, com la companyonia, el respecte, la solidaritat, lamistat i l'esperit de sacrifici, com tants daltres.

Més informació i resultats del torneig a: www.vmdevelopsbasketball.com.