Divendres, 17 De Agost De 2018

04/06/2018

EL CLUB BÀSQUET BELLPUIG ACOMIADA LA TEMPORADA 2017-2018 AMB UN SOPAR DE CLOENDA

El dissabte 2 de juny al pavelló poliesportiu de Bellpuig, el Club Bàsquet Bellpuig va acomiadar la temporada 2017-2018 amb un sopar de cloenda.

Enguany lentitat arribava al final de la temporada celebrant que tres dels seus equips, shan proclamat campions provincials, el Cadet Masculí, el Sénior B i el Sénior A.

Per aquesta temporada, el CB Bellpuig comptava amb 14 equips, de les categories escola, pre-mini, mini, infantil, cadet, junior i sénior, formats per més de 150 jugadors/es.

Torneig internacional VM DEVELOPS BASKETBALL.

El pavelló municipal de Bellpuig acollirà durant els dies 8, 9 i 10 de juny del 2018, el primer Torneig internacional VM DEVELOPS BASKETBALL.

Aquest torneig U16, comptarà amb la participació de 8 equips nacionals i internacionals i més de 100 jugadors de la categoria cadet, que competiran per guanyar el primer premi VM DEVELOPS BASKETBALL, oferint vida, joc i espectacle, tot fomentant lesport i la convivència.

Els equips que hi participaran seran:

"    Baskonia
"    CB Bellpuig
"    Helios Suns
"    Joventut de Badalona
"    Selecció Andorra
"    Skuru Basket
"    Tecnyconta Zaragoza
"    Valencia Basket Club

El torneig internacional VM DEVELOPS BASKETBALL, lorganitzen conjuntament DEVELOPS BASKETBALL, el Club Bàsquet Bellpuig i lAjuntament de Bellpuig, amb la col·laboració dempreses i institucions.

Més informació: www.vmdevelopsbasketball.com