Dijous, 24 De Maig De 2018

12/03/2018

CONCERT DE LA “BIG BAND DE L’AULA DE MÚSICS DE TARRAGONA” DINS EL V CICLE DE CONCERTS “BELLPUIG RESSONA”

Avui diumenge 11 de març a les 12 del migdia al Teatre Armengol de Bellpuig, hi ha tingut lloc el tercer concert del V Cicle de concerts al Teatre Armengol “Bellpuig Ressona”.

El concert davui loferia la Big Band de lAula de Músics de Tarragona amb Xavi de la Salud a la direcció.

Avui a Bellpuig, la formació ha interpretat un repertori molt variat amb temes de Swing,  Bossa nova i Funk que havia preparat especialment per aquest concert, amb el propòsit de donar una visió global de la música per a Big Band. En algunes de les interpretacions, alumnes de Cant de lAula de Músics han acompanyat a la Big Band.

Propers concerts del V Cicle de Concerts al Teatre Armengol Bellpuig Ressona:

"    29 dabril de 2018: Orquestra Simfònica del Conservatori de Cervera.

"    3 de juny de 2018: Banda Municipal de Música de Bellpuig.

Tots els concerts tindran lloc al Teatre Armengol a les 12 del migdia.

Preu de lentrada: 3/¬ (gratuït pels alumnes de lEscola Municipal de Música de Bellpuig).

El V Cicle de concerts al Teatre Armengol Bellpuig Ressona, lorganitza lEscola Municipal de Música de Bellpuig, amb la col·laboració de lAjuntament de Bellpuig.

Big Band de lAula de Músics de Tarragona.

La Big Band de lAula de Músics de Tarragona, que dirigeix Xavi de  la Salud, és un grup que es forma a partir d'un sol objectiu: passar-sho bé en grup alhora que descobreixen una filosofia, una història i una manera dentendre i dinterpretar la música.

LAula de Músics (Tarragona).

LAula Músics és un centre privat de formació i recerca musical dirigit a totes aquelles persones que vulguin iniciar-se i professionalitzar-se en la pràctica de la música moderna.

Des del seu inici, lany 2002, està treballant en un projecte de formació adaptat als diferents perfils, interessos i edats dels alumnes transmetent-los els valors necessaris per adquirir amb llibertat el seu propi criteri artístic. LAula disposa dun equip docent especialitzat amb instruments i amb diferents tipus de música moderna.