Dijous, 24 De Maig De 2018

05/03/2018

LA “6a TROBADA ESCOLAR DE GIMNÀSTICA RÍTMICA” DE BELLPUIG

Avui dissabte 3 de març, de les 10 del matí a la 1 del migdia, el pavelló poliesportiu de Bellpuig ha acollit la “6a Trobada Escolar de Gimnàstica Rítmica” de Bellpuig,

en la que hi han participat unes 200 gimnastes descoles lleidatanes, realitzant una 50a dexhibicions.

Durant tot el matí, a les instal·lacions esportives també shi ha aplegat una gran quantitat de públic que presenciava les coreografies que les alumnes oferien agrupades per les categories baby, prebenjamí, benjamí, aleví, infantil, cadet. També shan mostrat exhibicions de rítmica diniciació, d'acrobàcia, Hip Hop i Funk.

A la 1 del migdia ha començat el lliurament de trofeus que ha anat a càrrec de la presidenta de l'Ampa de l'Escola Valeri Serra i Escola Bressol, Sra. Laura Teulé; la directora de l'Escola Valeri Serra, Sra. Mercè Hernández i  l'alcalde de Bellpuig, Sr. Salvador Bonjoch.

Les escoles i instituts que han participat en la trobada han estat: lEscola de Rítmica de Castellserà, lEscola La Rosella de Rosselló, lAssociació Gimnàstica Agramunt, lEscola Fedac Lleida, lEscola Pràctiques II de Lleida, lInstitut Lo Pla d'Urgell de Bellpuig i lEscola Valeri Serra de Bellpuig.

La Trobada de Gimnàstica Rítmica de Bellpuig, va tenir els seus inicis en una iniciativa conjunta de lAjuntament de Bellpuig i lAMPA de lescola Valeri Serra (on es realitza lactivitat extraescolar de Gimnàstica Rítmica), amb la voluntat dambdós de mostrar als pares i mares els avenços dels seus fills en aquest esport que transmet el treball en equip, el respecte als companys, lempatia, el sacrifici i la perfecció, sense lexigència pels nens i nenes que requereix la participació en una competició.

Classificacions de la 6a Trobada Escolar de Gimnàstica Rítmica de Bellpuig.

Categoria Baby:
1r classificat: Escola Valeri Serra de Bellpuig.
2n classificat: Escola de Rítmica de Castellserà.
3r classificat: Associació Gimnàstica Agramunt / Associació Gimnàstica Agramunt.

Categoria Prebenjamí 1r:
1r classificat: Escola La Rosella de Rosselló.
2n classificat: Escola Pràctiques II de Lleida.
3r classificat: Escola Valeri Serra de Bellpuig.

Categoria Prebenjamí 2n:
1r classificat: Escola Pràctiques II de Lleida.
2n classificat: Escola de Rítmica de Castellserà.
3r classificat: Escola La Rosella de Rosselló.

Categoria Benjamí 1r:
1r classificat: Escola La Rosella de Rosselló
2n classificat: Escola de Rítmica de Castellserà.
3r classificat: Escola Pràctiques II de Lleida / Escola Valeri Serra de Bellpuig.

Categoria Benjamí 2n:
1r classificat: Escola de Rítmica de Castellserà.
2n classificat: Escola Valeri Serra de Bellpuig.
3r classificat: Escola La Rosella de Rosselló.

Categoria Aleví 1r:
1r classificat: Escola Fedac Lleida.
2n classificat: Escola Valeri Serra de Bellpuig.
3r classificat: Associació Gimnàstica Agramunt.

Categoria Aleví 2n:
1r classificat: Escola La Rosella de Rosselló.
2n classificat: Escola de Rítmica de Castellserà.
3r classificat: Escola Fedac Lleida / Escola Valeri Serra de Bellpuig.

Categories Infantil i Cadet:
1r classificat: Institut Lo Pla d'Urgell de Bellpuig.
2n classificat: Institut Lo Pla d'Urgell de Bellpuig.
3r classificat: Institut Lo Pla d'Urgell de Bellpuig.

La 6a trobada de Gimnàstica Rítmica de Bellpuig lorganitzaven lEscola Valeri Serra i lEscola Bressol de Bellpuig, lAMPA de lEscola Valeri Serra i lEscola Bressol de Bellpuig, i lAjuntament de Bellpuig amb la col·laboració de diverses empreses i establiments.