Dijous, 24 De Maig De 2018

27/02/2018

PRESENTACIÓ DEL PLA LOCAL DE SEGURETAT VIÀRIA DE BELLPUIG

El dijous 22 de febrer a 2/4 de nou del vespre a la Sala d’actes la Llotja de Bellpuig,

es va presentar als veïns i veïnes de la població el Pla local de Seguretat Viaria, que han elaborat conjuntament lAjuntament i el Servei Català de Trànsit amb l'objectiu de reduir l'accidentalitat en l'àmbit urbà.

La presentació va anar a càrrec del regidor d'Urbanisme, Sr. Ramon Torres i una tècnica del departament de Serveis tècnics de lAjuntament. Ambdós van exposar el diagnòstic de sinistralitat a la població que es ve fent des del 2015, així com els objectius, àmbits dactuació i mesures correctores que preveu el pla.

Una vegada fet públic el document, lAjuntament obre a la ciutadania la formulació de propostes, les quals seran ateses i avaluades cas per cas.