Dijous, 24 De Maig De 2018

26/02/2018

INAUGURACIÓ DEL NOU GIMNÀS MUNICIPAL DE BELLPUIG

Avui dissabte 24 de febrer a les 12 del migdia, l’alcalde de Bellpuig, Sr. Salvador Bonjoch i el representant territorial de l’Esport a Lleida, Sr. Joan Segura,

han inaugurat el nou Gimnàs Municipal de Bellpuig, que es troba ubicat dins el Pavelló Poliesportiu.

La inauguració sha celebrat enmig duna jornada de portes obertes a les instal·lacions, que es realitza durant aquest cap de setmana del dissabte 24 i diumenge 25 de febrer, amb activitats obertes a tothom i gratuïtes, abans de lentrada en funcionament del gimnàs el pròxim dijous 1 de març.

Les persones que visitin el gimnàs aquests dos dies, podran conèixer les diferents sales i l'equipament amb què compta, guiats pels tècnics esportius de lequipament que els oferiran informació dels horaris, activitats, preus... i assessorament a l'hora dinscriure's en una activitat, valorant les capacitats i necessitats de cadascú.

A la inauguració, lalcalde, sha congratulat de que tots els habitants de Bellpuig puguin gaudir a partir dara del nou gimnàs municipal i de tots els beneficis que els pot aportar la pràctica de lesport en aquestes instal·lacions.

Així mateix, ha agraït l'esforç i la implicació de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya, que és qui ha finançat amb la seva totalitat el projecte del gimnàs, i també de la Diputació de Lleida que hi ha col·laborat amb el finançament dels vestidors.

Per la seva part, el representant territorial de lEsport a Lleida, Sr. Joan Segura, ha fet valdre la contribució de lAjuntament de Bellpuig amb lesport, fent referència al seu afany de condicionament i millora de les instal·lacions esportives, i al nombre de practicants i diversitat desports que hi ha a la població.

Segura, sha referit al gimnàs com un equipament que afavorirà la promoció de lesport a tota la comarca i ha argumentat que amb aquest nou gimnàs es veuen complerts els objectius que se persegueixen des de la Secretaria General de l'Esport, el de generar grans esportistes i el de facilitar la pràctica de lactivitat esportiva a tots els ciutadans.

El nou Gimnàs Municipal de Bellpuig.

El Gimnàs municipal de Bellpuig, està ubicat a la primera planta del Pavelló poliesportiu de Bellpuig. Les seves instal·lacions de 350 m², estan dividides en tres sales amb diferents usos que possibiliten la pràctica de l'entrenament funcional, dArts marcials, Ciclo Indoor, K-Stretch, Pilates, Zumba i daltres modalitats esportives. També compta amb uns vestidors.

El projecte sha fet realitat amb laportació de 99.000 euros de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya i de 27.000 euros de la Diputació de Lleida.

A l'hora destablir els preus per fer ús de les instal·lacions del Gimnàs, sha tingut en compte que aquests fossin assequibles per a tota la població.

El gimnàs estarà obert de dilluns a diumenge i inicialment oferirà una desena dactivitats dirigides que s'adaptaran a la demanda i les preferències horàries dels seus usuaris.

Millores al Pavelló Poliesportiu.

L'emplaçament del nou Gimnàs Municipal de Bellpuig al Pavelló poliesportiu, semmarca dins les millores i treballs de condicionament que l'Ajuntament ve realitzant en els darrers anys en aquestes instal·lacions que entraren en funcionament l'any 1983.

Les intervencions han estat destinades a cobrir les necessitats actuals dús de lequipament i adequar-lo a les normatives de seguretat dutilització, prevenció dincendis, estalvi denergia i accessibilitat davui en dia.

Actualment el pavelló poliesportiu lutilitzen unes 1.000 persones cada setmana i acull prop duna vintena dentitats associatives i esportives de la població. A més, eventualment durant lany shi celebren daltres activitats i/o esdeveniments.