Dissabte, 20 De Gener De 2018

21/12/2017

L’ARTESÀ TONI TOMÀS, FUNDADOR DE LA COMPANYIA DE CREACIÓ DE JOCS “TOMBS CREATIUS” PARTICIPA EN “L’HORA DE L’ART” DE LA BIBLIOTECA MUNICIPAL DE BELLPUIG

El dilluns 18 de desembre a les 6 de la tarda a la Casa de Cultura de Bellpuig,

la Biblioteca Municipal Isidor Cònsul organitzava una altra edició de lHora de lArt, aquest cop amb la participació de lartesà i fundador de la companyia de creació de jocs Tombs Creatius de Bellpuig.

A lactivitat que va rebre l'assistència de petits i grans, Toni Tomàs, va utilitzar les diverses col·leccions de jocs amb què compta la seva companyia per a explicar el dia a dia com a professional de la creació de jocs, mostrant quins materials utilitza i quin és el procés.

Tombs Creatius (Bellpuig), és una companyia darts de carrer, que idea, dissenya i construeix artesanalment jocs de carrer per a totes les edats, que promouen lenginy i la diversió.

Durant els prop de vint anys dexistència de Tombs Creatius, les seves propostes de jocs han viatjat per viles, ciutats i festivals darreu d'Europa i més enllà. La companyia també ha estat convidada i ha participat en dues ocasions en el Festival Internacional de las Artes (FIA) de Costa Rica.

La Biblioteca de Bellpuig acollirà durant els pròxims 6 mesos una exposició temàtica sobre  la companyia Tombs Creatius, que es podrà visitar en horari d'atenció al públic.

L"Hora de lArt", és una activitat més de les que organitza durant lany la Biblioteca Municipal Isidor Cònsul de Bellpuig amb la col·laboració de Biblioteques Públiques de Catalunya i de lAjuntament de Bellpuig, i que va néixer amb el propòsit de donar a conèixer gent de Bellpuig que són artistes i sovint no són coneguts per la majoria dels veïns i veïnes.