Dijous, 14 De Desembre De 2017

27/11/2017

MÉS DE DOS-CENTS JUGADORS/ES ASSISTEIXEN A LA 3a TROBADA OBERTA DE BÀSQUET DE LA REPRESENTACIÓ TERRITORIAL DE LLEIDA DE LA TEMPORADA 2017-2018 A BELLPUIG

El poliesportiu de Bellpuig acollia durant avui diumenge 26 de novembre al matí, la 3a Trobada Oberta de la temporada 2017-2018 de la Representació Territorial de Lleida de Bàsquet,

que es duia a terme simultàniament a Serós, Tàrrega i Bellpuig.

A Bellpuig la trobada ha començat a les 9 del matí i acabava a la 1 del migdia, i ha comptat amb lassistència de 29 equips i més de dos-cents jugadors/es de les categories Babys, Escola i Premini, dentre els 5 i 8 anys, que jugaven partits en la modalitat 4x4. Els jugadors/es provenien dAgramunt, Andorra, Artesa de Segre, Mollerussa, la Seu dUrgell, Vallfogona de Balaguer, i Bellpuig.

A mig matí, tots els assistents a la trobada shan fet una foto conjunta, acompanyats dels tècnics, i dels membres de la Representació Territorial de Lleida de Bàsquet, del Club Bàsquet Bellpuig i de lajuntament que hi eren presents.

Les trobades obertes de bàsquet organitzades per la FCBQ, són una manera d'integrar en el món de l'esport els nens i nenes des de ben petits. Aquestes no són una activitat competitiva i resten obertes a totes les entitats que hi volguessin participar (clubs, col·legis, associacions, etc.)

El Club Bàsquet Bellpuig, és un club amb molta tradició en el Bàsquet Lleidatà que sempre ha estat present en competicions. El passat mes doctubre lentitat va presentar els 14 equips amb què compta aquesta temporada i que estan formats per més de 150 jugadors/es.

La 3a Trobada Oberta de la temporada 2017-2018 de la Representació Territorial de Lleida de Bàsquet, lorganitzava el Club Bàsquet Bellpuig i la Federació Territorial de Bàsquet de Lleida, amb la col·laboració de lAjuntament de Bellpuig.

Clubs participants en la 3a trobada Oberta de Bàsquet Temporada 2017-2018 de la RT de Lleida.
Pavelló poliesportiu de Bellpuig.

Categoria BABYS.

CB BELLPUIG Fx