Dissabte, 18 De Novembre De 2017

26/10/2017

BELLPUIG APROVA MOCIONS PER EXIGIR LA LLIBERTAT DELS PRESIDENTS DE L’ANC I ÒMNIUM CULTURAL I PER ATURAR LA SUSPENSIÓ DE L’AUTONOMIA DE CATALUNYA

L’ajuntament de Bellpuig havia convocat per avui dimarts 25 d’octubre a les 8 del vespre a la sala de plens municipal,

un ple extraordinari amb dos punts a lordre del dia:

1. Laprovació de la moció de grups polítics municipals exigint la llibertat dels presidents de lAssemblea Nacional Catalana, Jordi Sánchez i dÒmnium Cultural, Jordi Cuixart.

2. Laprovació de la moció de grups polítics municipals per aturar la suspensió de lautonomia de Catalunya.

L'Associació de Municipis per la Independència (AMI) i l'Associació Catalana de Municipis i Comarques (ACM) han promogut en els darrers dies, que els consistoris del país aprovin aquesta moció, que vol visualitzar el rebuig a laplicació de larticle 155 de la Constitució Espanyola i mostrar el ple suport al Govern de Catalunya i a les seves institucions, ara amenaçades amb la suspensió de lautonomia de Catalunya.

Nombrosos veïns i veïnes han assistit avui al ple, on els dos punts de lordre del dia han estat aprovats per unanimitat amb els vots a favor de tots els regidors del PDeCAT (6) i tots els de la CUP-PA (5). El regidor de Fem Bellpuig - Acord municipal, ha excusat la seva presència, per motius professionals.