Dimecres, 20 De Setembre De 2017

12/09/2017

Celebració de la Diada Nacional de Catalunya a Bellpuig

Els actes institucionals de celebració de la Diada Nacional de Catalunya a Bellpuig,

han començat a les 10 del matí amb la concentració dentitats i autoritats davant l'Ajuntament.

Seguidament, shan desplaçat fins a davant del monument del Mil·lenari on a un quart donze del matí, sha fet la hissada de la bandera de Bellpuig i la Senyera, lofrena floral per part de lAjuntament i entitats de la vila, la lectura del manifest de l11 de setembre a càrrec de lalcalde de Bellpuig, Sr. Salvador Bonjoch i dun representant de cadascun dels altres dos partits polítics presents a lajuntament, i la cantada del Cant dels Segadors.

Com en edicions anteriors, aquest acte shavia avançat del seu horari habitual, per donar la possibilitat a tothom de participar-hi, i també poder assistir a la tarda a la mobilització la Diada del Sí que lANC organitza enguany a Barcelona.