Dimecres, 20 De Setembre De 2017

12/09/2017

XVI EDICIÓ DEL TORNEIG D’ESCACS “MEMORIAL JOSEP M. ROSELLÓ” A BELLPUIG

Avui diumenge 10 de setembre des de dos quarts de 10 del matí a la plaça Sant Roc de Bellpuig,

es disputava la 16a edició del torneig descacs Memorial Josep M. Roselló, amb la participació duna cinquantena de jugadors/es.

En la competició es feien partides semiràpides de 10 minuts per jugador.

A més del Trofeu J. M. Roselló, també estava en joc un trofeu d'iniciació en el que hi participaven nens i nenes menors de 14 anys.

En acabar les partides, passada la 1 del migdia ha tingut lloc el lliurament de trofeus del memorial, en el qual hi han assistit familiars de J. M. Roselló i també la regidora desports de l'ajuntament de Bellpuig, Sra. Cristina Burgueño.

El Torneig dEscacs XVI Memorial Josep Maria Roselló, comptava amb el suport de familiars de J. M. Roselló, dempreses de la població i de lajuntament de Bellpuig.

Resultats del torneig descacs XVI Memorial Josep M. Roselló.

XVI Trofeu J. M. Roselló:

1r classificat: Ramon Verdés (Tornabous).

Trofeu diniciació:

1r classificat: Marc Vendrell (Balaguer).

Torneig dEscacs Memorial Josep Maria Roselló.

El Club dEscacs Bellpuig celebra des de lany 2002 el memorial Josep Maria Roselló en honor al membre del seu equip (campió descacs de la província de Lleida, 1983), amb què el club va assolir la millor categoria de la seva història.

Des de lany 2007, el memorial aposta per donar suport als escacs infantojuvenils mitjançant un trofeu diniciació.

Tradicionalment el memorial es disputa dins els actes de la Festa Major de Bellpuig. Quan aquesta coincideix amb altres competicions descacs que es realitzen a lentorn, es canvia de data per afavorir la participació, com enguany.