Dimarts, 21 De Novembre De 2017

28/08/2017

MERCAT A LA FRESCA A BELLPUIG

El divendres 25 d’agost a la plaça Ramon Folch de Bellpuig des de les 8 del vespre i fins a la mitjanit, va tenir-hi lloc una altra edició del “Mercat a la Fresca”.

Enguany els visitants al mercat es trobaven amb més duna vintena de parades de productors i venedors de la vila i també forans, que venien productes dalimentació, productes fets a mà, begudes i licors, bijuteria, llibres i papereria, mòbils, moda i complements, ulleres, viatges, entre daltres.

La Biblioteca Municipal Isidor Cònsul, així com daltres entitats de la vila també van estar presents al mercat amb una parada, i passades les 10 de la nit van actuar-hi els Tabalers Folls Xics.

A les 11 de la nit va realitzar-se un gran sorteig de regals que havien estat cedits per comerços de Foment de Mercats.

Lassociació de comerciants Foment de Mercats de Bellpuig amb el suport de l'Ajuntament de Bellpuig, organitza cada any el Mercat a la Fresca que  coincideix amb la finalització de la temporada destiu dels comerços i aquests ofereixen descomptes i ofertes en els seus articles.

Com a novetat, aquest any en totes les compres al mercat es rebia un obsequi directe que atorgava Foment de Mercats.