Dimecres, 20 De Setembre De 2017

07/08/2017

CONTES I LLEGENDES AL VOLTANT DEL CLAUSTRE DEL CONVENT DE SANT BARTOMEU DE BELLPUIG

Avui dissabte 5 d’agost a dos quarts de dotze del migdia, al Convent de Sant Bartomeu de Bellpuig s’hi duia a terme l’activitat, “Contes i llegendes al voltant del claustre”.

Dos personatges, el frare Ferriol i la veremadora Catarina, han explicat contes i llegendes medievals acompanyats de música, al voltant del claustre del Convent de Sant Bartomeu de Bellpuig.

Els nens i nenes i també els adults, podien entendre com era la vida en lèpoca medieval a través de les seves històries més representatives.

Els protagonistes acollien als infants amb els seus instruments màgics i així podien escoltar cançons que han viatjat durant el temps fins als nostres dies i que representen la cultura catalana.

Lactivitat Contes i llegendes al voltant del claustre lorganitzava l'Agència Catalana del Patrimoni Cultural i La Ruta del Cister amb la col·laboració de lAjuntament de Bellpuig.