Dimecres, 16 De Agost De 2017

31/07/2017

FINALITZA EL “8è TORNEIG DE FUTBOL SALA D’ESTIU VILA DE BELLPUIG”

El divendres 28 de juliol a les 9 del vespre, al Pavelló Poliesportiu de Bellpuig es va jugar la final del “8è Torneig de Futbol Sala d’Estiu Vila de Bellpuig”, entre els equips “Bukos” i “Tu no ets cap Messi”.

Lequip Tu no ets cap Messi va guanyar el torneig, amb una final molt disputada per un conjunt i l'altre (empat 3-3 abans de la prorroga). La pròrroga va acabar amb el resultat (4-5).

Després del partit es van lliurar els trofeus al primer i segon classificat del torneig amb la presència de lalcalde de Bellpuig, Sr. Salvador Bonjoch i de la regidora desports, Sra. Anna Quesada. També es va guardonar al millor jugador, el millor porter, el màxim golejador i a lequip Fair Play.

En finalitzar el lliurament de trofeus, a l'exterior del pavelló poliesportiu i va tenir lloc un sopar de cloenda del torneig i més tard a les piscines municipals va haver-hi una festa daigua nocturna amb DJs.

El Torneig de Futbol Sala dEstiu es disputava als vespres durant tot el mes de juliol a les instal·lacions del pavelló poliesportiu de Bellpuig. Durant el mes, 14 equips i 150 jugadors han disputat una setantena de partits.

El VIII Torneig de Futbol Sala dEstiu Vila de Bellpuig lorganitzava el Club Bàsquet Bellpuig i el Club Futbol Bellpuig, amb la col·laboració de lAjuntament de Bellpuig.