Dimecres, 16 De Agost De 2017

CAMPANYA MULLA’T PER L’ESCLEROSI MÚLTIPLE A LES PISCINES MUNICIPALS DE BELLPUIG

Avui diumenge 9 de juliol durant tot el dia, a les piscines municipals de Bellpuig es podia participar en la campanya “Mulla't per l'Esclerosi Múltiple”.

Els banyistes tenien reservat dins laigua un espai on poder nedar en solidaritat amb la campanya, i a l'entrada del recinte hi trobaven una parada on es recollien donatius i es podia adquirir marxandatge del Mullat per a col·laborar.

Campanya Mullat per lEsclerosi Múltiple.

El Mulla't per l'Esclerosi Múltiple és una acció de reconeixement de la ciutadania envers lesclerosi múltiple, que des de fa més de 20 anys impulsa la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM).

El dia de la campanya, milers de ciutadans es mullen a les més de 600 piscines de Catalunya que hi participen i neden metres per solidaritzar-se amb les 7.000 persones que pateixen esclerosi múltiple a Catalunya i prop de 46.000 a l'Estat espanyol.

També a les piscines es pot col·laborar fent un donatiu o adquirint articles del Mullat com tovalloles, samarretes, bosses, pilotes o llibretes.

A Bellpuig, lAjuntament col·labora cada any amb la campanya.

Més informació de la campanya a: mullat.fem.es