Dimecres, 20 De Setembre De 2017

26/06/2017

ACABA EL 23è TORNEIG INTERNACIONAL DE FUTBOL BASE VILA DE BELLPUIG

La 23a edició del Torneig Internacional de Futbol Base Vila de Bellpuig, es va acabar diumenge amb una tercera jornada dedicada a les categories aleví.

Durant els tres dies que durava la competició, hi van participar uns 500 jugadors, de les categories debutant fins a juvenil, amb 35 equips, i es van disputar una setantena de partits. Pel que fa als conjunts internacionals, aquest any provenien dAndorra i Hongria.

La cloenda del torneig va tenir lloc a 2/4 de 6 de la tarda al camp municipal de Futbol de Bellpuig, amb el lliurament de trofeus als alevins, que va obtenir la presència del vicepresident i delegat de la Federació de Futbol de Lleida, Sr. Jordi Terés; de lalcalde de Bellpuig, Sr. Salvador Bonjoch; i del president de lEscola de Futbol Bellpuig, Sr. Jaume Piñol.

La Selecció de Lleida (aleví A) i el Makó Hungary (aleví B), es van endur la primera classificació daquestes categories.

Dins aquest últim acte de lliurament de trofeus del torneig, lorganització va fer un reconeixement a lexjugador de lEscola de Futbol de Bellpuig, Genís Morera Amenós, que després de passar pel CFJ Mollerussa i el Lleida Esportiu, va jugar tres anys a lequip juvenil del València CF i des de lany 2016 és jugador del primer equip del Lleida Esportiu.

El 23è Torneig Internacional de Futbol Base Vila de Bellpuig lorganitzava lEscola de Futbol Bellpuig amb la col·laboració de la Federació Catalana de Futbol, la Generalitat de Catalunya, el Consell Comarcal de l'Urgell, lAjuntament de Bellpuig, la Diputació de Lleida, empreses i persones a títol particular.