Divendres, 18 De Agost De 2017

19/06/2017

SANT JOAN

A Bellpuig aquesta setmana s’ultimen els preparatius de la Revetlla de Sant Joan que es celebrarà el proper divendres 23 de juny.

El dia abans de la revetlla, el dijous 22 de juny a les 10 del matí, sortirà des de davant lAjuntament una expedició del Centre Excursionista CIM i lAEiG Ramon Folch que es dirigirà al Canigó per recollir la Flama i lliurar-la lendemà dia 23 al matí a la Penya Pedal de Bellpuig que els esperarà a Puigcerdà. Des dallí, la Penya Pedal començarà un recorregut en comitiva, repartint la flama per diferents poblacions, fins arribar a Bellpuig aproximament a 2/4 de 9 del vespre.

El programa dactes previst per la Revetlla de Sant Joan comença a les 20.30 hores amb larribada de la Flama del Canigó al Parc i lectura del Manifest.

-    A les 21.00 hores:  Correfoc de les Espurnetes FOC FOLL des de la plaça Ramon Bertran fins al pavelló.

-    A les 21.30 hores: Espectacle de foc amb els dimonis Foc Foll i encesa de la foguera de Sant Joan a la plaça del poliesportiu.

A les 22.15 hores: Sopar de germanor. Vosaltres porteu el menjar i el beure i nosaltres la coca i el moscatell. Podeu reservar taula i cadires a lajuntament fins dijous 22.

-    A les 23.00 hores: Ball amb el grup IRIS

-    I al pavelló petit: música, versions i djs amb BALL DE RASKA, VIVERRIDS I Dj SELVAS.