Dimecres, 28 De Juny De 2017

19/06/2017

CURSETS DE NATACIÓ I CASAL D’ESTIU

Com cada any quan s’atansa l’estiu i les vacances escolars, des de l’ajuntament s’organitzen activitats per tal d’omplir part de les hores de lleure realitzant activitats diferents de les que es duen a terme durant la resta de l’any.

LAjuntament de Bellpuig promou el Casal dEstiu que està organitzat enguany per Lo Centre Victorina.
Del 26 de juny al 8 de setembre, per a nens i nenes a partir de 3 anys, sorganitza el Casal destiu Un Món màgic, amb diferents apartats segons edats:  per a nens i nenes de més de 3 anys, Lo Casalet: la màgia i les llegendes; a partir de 7 anys: la màgia de lesport; i per a nens i nenes de més de 10 anys: Casal daudiovisuals: creem un món màgic.
El casal destiu es durà a terme de dilluns a divendres de 8:45 a 13:30h.
També sorganitzen des de lajuntament els cursets de natació. Shan obert ja les inscripcions per als cursets que es realitzen durant els mesos de juliol i agost a les piscines municipals.
Els cursets de natació com cada any sofereixen en dos torns, el primer serà del 3 al 21 de juliol i el segon torn del 31 de juliol al 18 dagost. Els terminis dinscripció finalitzen pel torn de juliol dijous dia 29 de juny, i pel torn de lagost el dia 27 de juliol.
Les categories són Peixets (3 anys), Cavallets de mar (4 i 5 anys), Dofins (6 i 7 anys) i Sirenes i Neptuns (8, 9 i 10 anys).
A més a més també sofereix Natació per adults i Aquagym per adults.
Trobareu les butlletes amb més informació sobre els cursets a la recepció de lAjuntament i a la porteria de les piscines.
És obligatori per a realitzar els cursets tenir el carnet de soci de les piscines.