Divendres, 18 De Agost De 2017

19/06/2017

CARNET COMARCAL PER A LES PISCINES

Vista la bona acceptació que va tenir l’any passat el carnet comarcal de piscines,

enguany es continua amb aquesta iniciativa del consell comarcal de lUrgell, però sofereixen a més altres modalitats de carnet comarcal: carnet individual, carnet familiar (amb diferent preus segons el nombre de persones de la unitat familiar) i canet per família nombrosa.

Amb aquests carnets comarcals, presentant el DNI,  es pot accedir a qualsevol de les 18 piscines de la comarca que shi han adherit.
Les poblacions adherides són: Altet, Agramunt, Anglesola, Belianes, Bellpuig, Castellserà, Ciutadilla, Claravalls, La Fuliola, Maldà, Nalec, Els Omells de na Gaia, Ossó de Sió, Preixana, Sant Martí de Riucorb, Tornabous, Vallbona de les Monges i Verdú.
Aquest forfet es pot adquirir a lajuntament. Els preus són:
En modalitat individual.....40¬
En modalitat familiar .....35¬ per persona que forma part de la unitat familiar
Per família nombrosa .... 30 ¬ per persona
Les persones majors de 65 anys .... 25¬
Els menors de 3 anys tenen accés gratuït.