Divendres, 18 De Agost De 2017

12/06/2017

INAUGURACIÓ DEL NOU PATI DE PARVULARI DE L’ESCOLA VALERI SERRA DE BELLPUIG

El dissabte 10 de juny a les 8 del vespre, es va inaugurar el nou pati de parvulari de l’Escola Valeri Serra de Bellpuig, en un acte que coincidia amb la Festa de final de curs.

La inauguració va anar a càrrec del director dels Serveis Territorials d'Ensenyament a Lleida, Sr. Miquel Àngel Cullerés, de l'alcalde de Bellpuig, Sr. Salvador Bonjoch i de la directora de lescola, Sra. Mercè Hernández. També hi van ser el conseller comarcal densenyament, Antonio Farré; en representació del Servei educatiu de l'Urgell, el Sr. Ramon Montraveta i la presidenta de lAMPA, Sra. Laura Teulé.

En els parlaments que oferí Salvador Bonjoch, explicà que el pati que sinaugurava era una vella reivindicació de la qual l'Ajuntament en tenia coneixement i que ara sha pogut portar a terme, i va destacar la importància de la implicació en tot el projecte de lAMPA, el professorat i la direcció del centre.

Per la seva part, Miquel Àngel Cullerés, va informar que des del Departament d'ensenyament sestà treballant per crear patis com aquest a les escoles, on els infants treballin noves competències i habilitats, i va felicitar tothom que havia intervingut en fer realitat el nou espai.

Simbòlicament, la inauguració va culminar amb la plantada de dues plantes    per part dinfants del centre i les autoritats.

El nou pati de parvulari de lescola Valeri Serra de Bellpuig.

És un pati en el qual els infants poden experimentar a través dels 5 sentits. A la vegada, aporta als educadors la possibilitat de traslladar l'aprenentatge dels infants de dins a fora les aules.

Lobjectiu principal daquesta millora realitzada al centre, era cobrir les necessitats que els nenes i nenes tenen en aquesta edat.

El pati compta amb diferents elements que fan viure a lalumne diverses experiències: uns horts, jocs motrius, jocs simbòlics d'experimentació i imaginació, i un sorral per treballar la part sensorial i el tacte.

Les obres del nou pati shan dut a terme durant els darrers dos mesos i han rebut el finançament de lAMPA de l'Escola i de lAjuntament de Bellpuig.