Dimecres, 28 De Juny De 2017

12/06/2017

1a FESTA COUNTRY A BELLPUIG

El dissabte 10 de juny al pavelló poliesportiu de Bellpuig, es va celebrar durant tot el dia i per primer cop a la població,

una Festa Country oberta a tothom, que organitzava l'entitat organitzadora de festes Fes-te la Festa amb la col·laboració del grup local Country Lis i lAjuntament de Bellpuig.

La Festa aplegava més duna desena de grups de Country, i va començar al matí amb coca i xocolata per esmorzar i una Master Class a laire lliure a càrrec de la Sílvia Calsina i Teresa Morell.

A 2/4 d1 del migdia va haver-hi un vermut popular amb l'actuació en directe de la Banda de Outlaw Country Barroom Buddies Band.

Al migdia hi havia un dinar popular i seguidament es va fer un sorteig de regals.

A la tarda, la festa va continuar amb una exhibició de Country a càrrec del grup Angel's groups que agrupa diferents grups de Country de lUrgell.

També durant la tarda van oferir-se diferents Workshops de Country en els quals s'estrenaven balls.

La festa va acabar amb un sopar a les 9 del vespre i l'actuació del grup de rock Star Bars.

Durant el dia al pavelló es van poder veure motos i vehicles americans i també hi havia parades on es venia roba, calçat i accessoris per ballar Country.