Dimecres, 28 De Juny De 2017

5a PROVA DEL CAMPIONAT D’ESPANYA DE MOTOCRÒS 2017 A BELLPUIG

Durant aquest cap de setmana dels dies 3 i 4 de juny, el Circuit de Motocròs de Catalunya de Montperler de Bellpuig ha acollit la 5a prova del Campionat d’Espanya de Motocròs 2017, en les categories Élit-MX1, Élit-MX2, MX125, MX85.

La prova, en la que hi han participat més dun centenar de pilots de les diverses categories, ha estat marcada aquest diumenge per la pluja intermitent i intensa en alguns moments, que ha dificultat les curses als pilots i que ha obligat a anul·lar la segona mànega de MX85, en trobar-se el circuit impracticable per aquesta categoria.

El dissabte des de les 8 del matí es feien les verificacions administratives i tècniques, a les 10.30 hores començaven els entrenaments lliures, a les 12.45 els entrenaments cronometrats i a les 15.45 i les 16.35 respectivament es disputava la 1a mànega de  les categories MX125 i MX85.

Avui diumenge les curses començaven a les 10.10 hores del matí amb la 1a Mànega de la categoria Élit-MX1. Seguidament també sha disputat la 1a mànega de la Élit-MX2 i la 2a mànega de MX125. La 2a mànega de MX85 sha suspès.

A les 13.15 ha començat la segona mànega de la categoria Élit-MX1 i a les 14.10 la de la Élit-MX2.

En finalitzar les curses davui diumenge shan lliurat els trofeus de les diferents categories a càrrec del president de la Comissió Gestora de la Reial Federació Espanyola de Motociclisme, Sr. Àngel Viladoms; el president territorial de la Federació Catalana de Motociclisme, Sr. Jordi Pons; lalcalde de Bellpuig, Sr. Salvador Bonjoch, i el president del Moto Club Segre, Sr. Lluís Capdevila, entre daltres.

La 5a  prova del Campionat dEspanya de Motocròs 2017 lorganitzava el Moto Club Segre amb la col·laboració dempreses, particulars i institucions, entre les quals hi havia lAjuntament de Bellpuig.

Un any més, lesdeveniment retia homenatge al desaparegut Josep Armengol, sota el nom de "Motocròs de Bellpuig Memorial Josep Armengol".

També enguany, des de la societat mercantil del Circuit de Catalunya de Motocròs, a iniciativa del Moto Club Segre, shavia convidat al col·lectiu Down Lleida a assistir gratuïtament al campionat com a mostra de solidaritat amb aquest col·lectiu després dels últims incidents ocorreguts en alguns llocs públics.

Entre el públic que presenciava les curses avui diumenge al matí, hi havia els pilots Laia Sanz i Nani Roma.

Classificacions de la 5a carrera de la temporada del Campionat dEspanya de Motocròs 2017 celebrada al Circuit de Motocròs de Catalunya a Bellpuig.

MX125:

Primer classificat: Mario Lucas Sanz