Divendres, 18 De Agost De 2017

29/05/2017

LLIURAMENT D’ORLES ALS ALUMNES DE LA 44a PROMOCIÓ DE BATXILLERAT DE L’INSTITUT LO PLA D’URGELL DE BELLPUIG

El divendres 26 de maig a dos quarts de vuit del vespre, al Teatre Armengol de Bellpuig va celebrar-se la Festa de lliurament d’orles als alumnes de la 44a promoció de Batxillerat de l’Institut Lo Pla d’Urgell.

La padrina de la promoció denguany era la meteoròloga de TVE Catalunya, Sònia Papell, que és filla de Bellpuig i va estudiar a lInstitut Lo Pla d'Urgell.

Lobertura de lacte va anar a càrrec de la padrina de la promoció, i durant la vetllada també van prendre la paraula el vicepresident de lAMPA, Sr. Josep Capdevila; el director de linstitut, Sr. Josep M. Mir i l'alcalde de Bellpuig, Sr. Salvador Bonjoch.

A la cerimònia, van oferir uns parlaments els tutors i els alumnes de la promoció, i va projectar-se un audiovisual dedicat a aquests últims.

Lacte va comptar amb lactuació musical dalumnes de l'institut i lEscola Municipal de Música de Bellpuig.

En el mateix, a més de fer-se el lliurament dorles als alumnes, es va retre un homenatge a la professora de francès, Sra. Titos Petinal, que es jubilava aquest any, i es va reconèixer als alumnes de la promoció que havien obtingut menció de matrícula dhonor.