Divendres, 18 De Agost De 2017

22/05/2017

INAUGURACIÓ DE LES OBRES DE REFORMA DEL PAVELLÓ POLIESPORTIU DE BELLPUIG

El diumenge 21 de maig, a Bellpuig coincidint amb la "Festa de les Cassoles" va tenir-hi lloc a la 1 del migdia la inauguració de les obres de reforma del pavelló poliesportiu.

Lacte inaugural va anar a càrrec de la vicepresidenta de la Diputació de Lleida, Sra. Rosa Maria Perelló i de l'alcalde de Bellpuig, Sr. Salvador Bonjoch, i va comptar també entre els assistents, amb els diputats al parlament de Catalunya, Sr. Antoni Balasch i Sr. Josep Maria Forné, amb la diputada provincial, Sra. Rosa Maria Mora, amb alcaldes de la zona, membres del consistori municipal i representants de les entitats que acull el pavelló.

Les obres efectuades han estat executades durant el darrer any i han suposat una remodelació de les instal·lacions dotant a tots els espais dels equipaments necessaris per a fer front a les noves necessitats esportives, amb vestidors i lavabos nous, accessos i comunicacions dels espais comuns, noves sales de gimnàs, sala d'alletament...

També sha dut a terme una intervenció del sistema tèrmic de l'edifici amb ladequació de la calefacció, refrigeració i ventilació del mateix, i la substitució de lenllumenat per llums LED, que afavoreixen l'eficiència energètica.

Els treballs realitzats s'han finançat a través del Pla únic dobres i serveis de Catalunya (PUOSC).

El pavelló Poliesportiu de Bellpuig, que porta per nom Joan Baptista Pifarré, fou inaugurat el mes de maig de lany 1983, per l'aleshores president del Parlament Sr. Heribert Barrera.

En els darrers anys, lequipament ha sofert una renovació integral, a través duna sèrie dactuacions destinades a cobrir les necessitats actuals i adequar-lo a les normatives de seguretat dutilització, prevenció dincendis i estalvi denergia, davui en dia. Així mateix, també shan fet accessibles tots els itineraris interiors, dacord amb el Codi daccessibilitat i supressió de barreres arquitectòniques.

Les seves instal·lacions acullen prop duna vintena dentitats associatives i esportives de la població que en fan ús de manera regular, així com daltres activitats i/o esdeveniments que shi celebren eventualment durant lany.