Dissabte, 27 De Maig De 2017

16/05/2017

LA PINTORA TERESA PRATS, PARTICIPA A L’"HORA DE L’ART" DE LA BIBLIOTECA MUNICIPAL DE BELLPUIG

El dilluns 15 de maig a les sis de la tarda la Casa de Cultura de Bellpuig, la Biblioteca Municipal Isidor Cònsul organitzava un altre cop l’activitat l’"Hora de l’Art", amb la participació de la pintora Teresa Prats, de Bellvís.

La pintora Teresa Prats, pinta utilitzant diferents tècniques: laquarel·la, el carbonet, la pintura a loli, la pintura al pastel, la tinta xinesa, etc.

A lHora de lArt, va mostrar i explicar als assistents el procés de creació de les seves obres i els materials que fa servir.

La Biblioteca de Bellpuig acull des del dilluns, una exposició de quadres de l'artista, que es podrà visitar durant mig any en horari d'atenció al públic.

L"Hora de lArt", és una activitat més de les que organitza durant lany la Biblioteca Municipal Isidor Cònsul de Bellpuig, amb la col·laboració de Biblioteques Públiques de Catalunya i de lAjuntament de Bellpuig.