Dissabte, 22 De Juliol De 2017

15/05/2017

4t RAL·LI DE TERRA “VILA DE BELLPUIG”

Aquest dissabte 13 de maig, tenia lloc a Bellpuig el 4t Ral·li de Terra “Vila de Bellpuig”, amb la participació d’una 40a de pilots inscrits,

entre ells, Josep Basols subcampió dEspanya de ral·lis de terra i guanyador de la prova de Bellpuig lany passat, que aquest any va revalidar el triomf, amb el copilot Xavier Amigo i conduint un Citroën DS3.

Entre els participants també hi havia els pilots Eduard Forest, campió també dEspanya del grup N de fa tres anys, i que va obtenir la segona posició a Bellpuig; Albert Orriols, el campió dEspanya del grup N de lany passat Jan Solans que tan sols té 19 anys i es perfila com una gran promesa, i Jordi Gaig que provava un "Mini" prototip de ral·lis tot terreny.

La prova aquest any era puntuable per al Campionat de Catalunya de Ral·lis 2017, a més de per la Copa de Catalunya com fins ara. Aquesta era una novetat important segons Joan Anton Grustan, responsable de lorganització, ja que la prova ha pujat de categoria i també ha crescut en el nombre dinscrits, prenent cada cop més consistència.

El Ral·li també era una prova puntuable per al Trofeu de Catalunya de Ral·lisprints i  la 5a Challenge Focuxtreme.

El recorregut constava de 135 km dels quals, 64 km eren cronometrats, distribuïts amb 2 trams i en els que es feien tres passades a cadascun, i transcorria dins dels termes municipals de Bellpuig, Preixana, Anglesola i Vilagrassa.

La base de la prova estava situada a la zona esportiva de Bellpuig, on es feia lassistència als vehicles, i on a partir de les 9 del matí es donava a conèixer el recorregut i es realitzaven les verificacions administratives i tècniques dels participants.

En finalitzar les curses, a la Plaça Ramon Folch es van exhibir en un Parc tancat, els vehicles que havien participat al ral·li. Al mateix lloc, passades les 7 de la tarda, va tenir-hi lloc el lliurament de trofeus amb la presència de lalcalde de Bellpuig, Sr. Salvador Bonjoch, el tinent dalcalde, Sr. Ramon Torres i el regidor de lajuntament, Sr. Josep Raurich.

El 4t Ral·li de Terra Vila de Bellpuig lorganitzava WRC Management i comptava amb la col·laboració de lAjuntament dAnglesola, lAjuntament de Preixana, lAjuntament de Vilagrassa i de lAjuntament de Bellpuig, així com de daltres institucions i empreses.
4t Ral·li de Terra Vila de Bellpuig.
Classificació final provisional: Campionat de Catalunya (primers classificats).

1r classificat: Moto Club Igualada

Copilot: Ignacio Paz Alonso
        Temps: 44'55.3
        Vehicle: Seat Ibiza TDI DSG

Més informació i resultats a: WRC Management.