Dissabte, 22 De Juliol De 2017

02/05/2017

BELLPUIG CELEBRA LA FESTA D'HOMENATGE A LA GENT GRAN

Avui diumenge 30 d'abril durant el dia, a Bellpuig s'ha celebrat la "Festa d'Homenatge a la Gent Gran".

La celebració ha comptat amb la presència de la consellera comarcal de Serveis Socials de lUrgell, Sra. Teresa Pallàs; l'alcalde de Bellpuig, Sr. Salvador Bonjoch; la regidora de Benestar Social de l'ajuntament, Sra. Cristina Burgueño; el president de lassociació de jubilats i pensionistes La Joia d'Envellir, Sr. Ramon Bacardí i el director de la Residència assistida Monestir de Sant Bartomeu, Sr. Benjamí Nus.

Els actes de la festa han començat a les 12 del matí amb l'assistència a la missa dominical que s'oferia a l'església parroquial de Sant Nicolau.

Al migdia al Pavelló poliesportiu, hi tenia lloc un dinar de germanor amb més de cent comensals. Abans de dinar ha actuat el duet de Bellpuig format per la Sra. Paquita Armengol (piano) i el Sr. Josep Fontanals (tenor).

En acabar de dinar, sha fet un reconeixement a dues parelles que aquest any celebren les Noces dor: "Antonio Llorens i Maria Giménez" i "Josep Massana i Rosa Faro".

A lacte es volia homenatjar a altres persones que no els hi ha estat possible assistir-hi, i que sels farà un reconeixement privat en els pròxims dies.

La festivitat ha acabat amb una actuació musical de la cantant soprano lírica, Eva Maria Ruiz.

La "Festa d'Homenatge a la gent gran" l'organitzava l'Ajuntament de Bellpuig.