Dissabte, 22 De Juliol De 2017

02/05/2017

"CROS VILA DE BELLPUIG" AL CIRCUIT DE CATALUNYA DE MOTOCRÒS

Avui diumenge 30 d'abril durant el matí al Circuit de Catalunya de Motocròs de Montperler a Bellpuig,

hi ha tingut lloc el "Cros Vila de Bellpuig" amb la participació de més de dos-cents atletes de diverses escoles i clubs d'atletisme de la província de Lleida.

Les curses han començat a les 10 del matí amb les categories obertes i juvenils i han continuat fins al migdia amb les de les categories cadet, infantil, aleví, benjamí, prebenjamí, pàrvuls i llar dinfants.

En el transcurs de l'esdeveniment s'han realitzat dos tandes de lliuraments de trofeus que premiaven als primers, segons i tercers classificats de cada categoria i que han comptat amb la presència del regidor de lAjuntament de Bellpuig, Sr. Josep Raurich i representants de les escoles i AMPA dels tres centres educatius de Bellpuig.

El "Cros Vila de Bellpuig", és un cros històric de la comarca que sempre forma part de la temporada de crosos escolars a lUrgell. La prova compta amb una sòlida trajectòria i té la singularitat que se celebra dins el traçat dun circuit de motocròs que ha acollit proves internacionals com el de Bellpuig.

La competició lorganitzava lAjuntament de Bellpuig, amb la col·laboració de la Diputació de Lleida, la Generalitat de Catalunya (Consell Català de lesport), el Consell Esportiu de lUrgell, lAEE INS Lo Pla dUrgell, lAMPA de lescola Valeri Serra, lAMPA de lescola Vedruna i lAMPA de INS Lo Pla dUrgell.