Dimarts, 23 De Maig De 2017

27/03/2017

III TROFEU DE GIMNÀSTICA RÍTMICA DE CONJUNTS DEL CLUB IPPON DE BELLPUIG

El pavelló municipal de Bellpuig va acollir el dissabte 25 de març des de les 5 de la tarda i fins a les 8 del vespre,

el "III Trofeu de Gimnàstica Rítmica de Conjunts Vila de Bellpuig" que organitza el Club Ippon.

Ledició denguany del trofeu, a més de rebre un nombrós públic que va estar-hi present tota la tarda, va obtenir la participació de vora 300 gimnastes que  competien en les categories Baby, Prebenjamí, Benjamí, Aleví, Infantil i Cadet, i que procedien dAgramunt, Arbeca, Bellpuig, Castelldans, La Granadella i de Lleida.

Entremig de les actuacions puntuables, lAssociació Gimnàstica dAgramunt i el Club Ippon de Bellpuig, van oferir una sèrie dexhibicions de gimnàstica acrobàtica i de Hip Hop.

A les 8 del vespre, totes les gimnastes van fer una desfilada conjunta i es va donar pas al lliurament de trofeus en què van assistir representants de cada entitat participant i lalcalde de Bellpuig, Sr. Salvador Bonjoch.

El "III Trofeu de Gimnàstica Rítmica de Conjunts Vila de Bellpuig" l'organitzava el Club Ippon de Bellpuig, amb la col·laboració de comerços de la vila, persones a títol particular i de l'Ajuntament de Bellpuig.