Dimarts, 23 De Maig De 2017

27/02/2017

COMENÇA LA FESTA DE CARNESTOLTES DE BELLPUIG AMB EL "BOTIGUESTOLTES"

Amb el Botiguestoltes, han començat aquest dissabte al matí, els actes de la Festa de Carnestoltes de Bellpuig,

que continuarà a la tarda amb un espectacle d'animació infantil, una rua de comparses i carrosses, i una desfilada infantil de disfresses.

Al vespre, la celebració tindrà lloc al pavelló poliesportiu, amb un sopar popular i tot seguit una festa amb dos ambients musicals diferents.

Des de les 11 de la nit, en una de les pistes del pavelló, hi haurà una Sessió de ball a càrrec dAlbert Show.

A laltra pista també des de les 11 de la nit, hi actuarà el grup de versions SIXTUS, després DJ Guillem i per acabar DJ Trident.

El Botiguestoltes és un acte que s'ha tornat imprescindible en la programació de la festa de carnestoltes de Bellpuig i consisteix en un concurs que premia a les botigues de lassociació de comerciants Foment de Mercats de Bellpuig que el dia de Carnestoltes atenen als seus clients disfressats.

Avui al matí, una comparsa amb la Tres Mugrons i el Rei Carnestoltes, ha visitat una trentena d'establiments.

Els tres comerços guanyadors del concurs, s'enduran un reconeixement que podran lluir a la botiga durant tot l'any i també se'ls obsequiarà amb l'abonament d'un any de la quota de l'associació.

La Festa de Carnestoltes de Bellpuig lorganitza lentitat organitzadora de festes Fes-te la Festa, amb la col·laboració de Foment de mercats de Bellpuig i lAjuntament de Bellpuig.

Festa de Carnestoltes 2017 a Bellpuig.

Dissabte, 25 de febrer de 2017.

Programa dactes:

Durant el matí, Botiguestoltes per les botigues del poble.

A la tarda:
A les 17 h: Rua Infantil, amenitzada amb música amb els DJ Tridents.
Itinerari: des de la plaça Ramon Folch fins al Pavelló Poliesportiu.

A les 18.15 h: Espectacle infantil amb Albert Show al poliesportiu.

A les 19.00 h: Concentració de carrosses i rua. Amenitzada de nou, amb els DJ Tridents.
Itinerari: Pels carrers de la població, sortida i arribada al pavelló poliesportiu.

A les 19.30 h: Desfilada infantil al poliesportiu, on tots els infants que ho desitgin podran desfilar per una passarel·la lluint les seves disfresses.

A les 21.30 h: Sopar popular.
Preu del sopar sense anar disfressat: 5/¬.
Les comparses (de més de 6 persones) tindran el sopar gratuït.
Inscripció de comparses i venda de tiquets a lAjuntament de Bellpuig, fins divendres al migdia.

Des de les 23.00 h:

Festa i ball amb dos ambients diferents al pavelló poliesportiu.

A la pista gran: Sessió de ball amb Albert Show.

A la pista petita:
Inici de la festa amb el grup de versions SIXTUS, després DJ Guillem i per acabar DJ Trident.

Organitza: Fes-te la Festa amb la col·laboració de Foment de mercats de Bellpuig i lAjuntament de Bellpuig.